tabung masa depan !

Saturday 15 December 2012

sakit kepala aku !!


hye u olls !

apa khabar korang-II sume ?? 
ari nie aku sj je na wat entry .. ahahahaha ! bukan tade keje na buat tapi  otakku dah jammed + tepu sekarang ..
yelaah , asyik menghafal bio je lama-II bole jadi biul ..
aku nie bukannye jenis yg rajin na menghafal n totally menyampah bila masuk bab-II bio neh ..
tapi disebabkan aku punya course , so terpaksa laa aku belaja benda tuh ..




bila aku pk balik , rasa cam na tukar course tapi disebabkan aku nie budak yg dapat scholarship JPA ,
maybe aku taley tukar course .. sobsobs !
sentaapppp !
na tahu nape taley tukar ?? 
reasons :
1. aku na tukar kpd course statistics 
2. tade transfer kredit kalau na tukar course under biology ke maths 
3. pihak JPA tanak kasi scholarship laa 
4. 2 course tu under department berbeza even dua-II tuh sciences


so , dengan reasons di atas aku ta dapat na tukar course ..
nasib badann laaa ! niat na tukar course tu aku simpan dalam hati je ..
life must go on but it hard for me !
aku dah mntak tips drpd kawan-II camne na menghafal ..
siap tanya PAKCIK GOOGLE  lagi ..
dah banyak cara aku buat tp still susaa na menghafal ..


acano neh ? tapelaa , maybe aku kena teruskan jugakk .. mana laa na tahu
 kot-II aku punya rezeki ad bila stay dgn course BIOCHEMISTRY  neh ..
pape pon aku kena think positive .. 
usaha sehabis baekk kan ? study ngan kawan ke .. buat mind map ke ..
oke ! aku kena usaha ! fighting !



sampai disini dulu laa ye kawan-II ku sume .. nanti aku menaip lagi :D


thanks to reader(s) .. CLICK LIKE BUTTON :)




No comments:

Post a Comment

copyright by fathihah hashim aka mcQaQ aShie