tabung masa depan !

Friday 7 December 2012

kenapa jadual final aku camnie ??


hye u olls !

ari neh aku na share masalah aku ngan korang .. hukhuk .. ^_^ (muka comell) ..
masalah nie bole bg effect aku punya result final nanti taw ..
aku stresss laarrrhhh ! korang tahu ta , aku punya final exam schedule macam ape nth ..
dah laa 3 subjek yg tough dlm 3 hari berturut-turut .. makkkkk ! 
ini tidak adil , tidak adil , bagiku ... menangis pon dah ta berlagu ... sobsobs ..

maybe aku punya course memang ditakdirkan menjadi anak tiri Universiti Malaya kot ..
salah ke aku jd student biochemistry ?? huwaaa ! kenapa jadual camtuu ?!
sedihh laahh bila ingat pasal jadual tu .. 
mana aku na hafal Life Process , Organisms of Biology and Organic Chemistry dlm masa singkat ..
even aku start study skrg , aku akan lupa jugak sikit ape yg dah aku baca tuh ..
otak aku nie bukan otak menghafal tapi otak mengira ..
tu laaa , sape suh gatal p pilih course Biochemistry mse isi UPU dlu kan ?
nasib akulaaah ! redha jelaa ..

nie laa aku punya jadual yg sgt menyusahkan aku !


klik gambar utk tumbesaran yg sihat ..

ce korang tgok yg aku bulatkan guna wane merah tuh .. 9,10,11 januari 2013 ..

thanxs to the reader(s) .. CLICK LIKE BUTTON :D


1 comment:

  1. bersyukur la semua subjek tu waktu petang. kalau dapat pagi tak ke lagi haru.. kalau terlambat bangun?? hoho.. ;P

    memang mula2 rasa susah.. tapi dah lama2 nanti, biasa la tu. budak 1st year ke??

    pasal subjek tu, x berminat nak tukar kursus ke?? amik math ke?? xpon fizik?? etlis banyak sikit mengira..

    ReplyDelete

copyright by fathihah hashim aka mcQaQ aShie