tabung masa depan !

Wednesday 26 December 2012

4 hari bersama chemistry !


hye u olls !

entry ari nie pendek n ringkas je sebab jap lg aku kena sambung study chemistry .. huhuhu .. tgok tajuk entry hihihi .. 4 ari bersama chemistry .. fuhhh ! penat kot .. selama 3 hari aku asyik study chem coz final exam dah dekat .. esok study chem lagi .. wink-II ! nevesss u ! ahaks !




petang tadi aku n kengkawan pegi jumpa prof ,  na tanya ape yg kitorang ta paham ... mula-II cuakk jugakk na g jumpa coz first time pegi bilik prof .. hehehe .. nampak sgt aku nie student yg ta penah jumpa prof personally .. kuang-II .. jangan tiru perangai aku nie ..


alhamdulillah ! at least aku paham lebih detail ape yg aku belajar selama nie .. sebenarnya aku nie malas study .. hehehe .. ^_^


prof kasi soalan final exam yg batch lepas .. kasi yg ori pulakk tu .. untung aku dapat prof camtu .. hehehe .. thanks a lot prof :)





okelaa ! dah penat menconteng .. 


thanks to reader(s) .. CLICK LIKE BUTTON :D   




2 comments:

  1. all the best for ur final. lecturer ni kadang2 tertunggu2 student nak datang jumpa dorang. cuma student je segan nak serang dorang. haha~

    selalu kalau datang jumpa lecturer last2 minit mesti dorang bagi hint utk final. tu yg best jumpa last minit.. ;p

    ReplyDelete
  2. taw tape .. td pon dapat jugakk hint utk final .. yeeeaahhhh ! best :) btw , thaks for the wish :)

    ReplyDelete

copyright by fathihah hashim aka mcQaQ aShie