tabung masa depan !

Thursday 3 January 2013

officially start my final exam

assalamualaikum :)


hye u olls !


esok aku akan start aku punya final exam .. wink-II ! nervous u .. secara am nya final exam bg Universiti Malaya start 2nd January 2013 but for me my final exam officially start tomorrow .. 




my first paper is Asas Pembudayaan Keusahawanan (APK) .. subjek nie merupakan salah satu kursus Universiti yg wajib diambil oleh sume student UM .. aku ambik subjek APK sem nie , subjek nie suam-II kuku je .. ta susaa ta senang ..


aku belom start study APK lagi .. ouhhh yeahhh ! sgt siot .. malam nie baru aku na start membaca n menghafal ape yg perlu .. dn banyakkan berdoa .. in shaa Allah bole jawab .. 


my next paper on 9th January 2013 , Biology of Organism .. tapi next week memang jadual exam aku terSANGAT laa seksa .. ape ta nya ! 9th Jan paper Biology of Organism , 10th Jan paper Life Process n 11th Jan paper Organic Chemistry .. matii aku ! nasib badan ! huahuahua .. tapela , aku berserah n tawakal jelaa sebab aku dah study sikit-II ..


sume paper aku kul 3 so pagi tu aku boleh revise balik mne yg aku was-II n ta bape na paham .. tapi aku kena berdisiplin laa .. ta bole asyik na tido je .. kalo ta camne keje na jalan .. kan ??


so , malam nie dah bole ready sume alat tulis , ic , kad matrik , slip exam , diri pon kena ready jugakk .. ahhaahha .. na tengok ta slip exam aku ?? meh laa tengok :)


slip exam fathihah hashim ^_^



oke ! done :)




jap-II .. klik sini dulu taw ---> klik sini !


thanks to reader(s) .. CLICK LIKE BUTTON :)




7 comments:

copyright by fathihah hashim aka mcQaQ aShie